mobilobrani.cz

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Čtvrtek Březen 10 20:35:42 CET 2011

Ještě mám starý Eurotel , můj první mobil, ještě analogový, nmt nebo jak to bylo, měl rukojeť a ručku na točícím kabelu, je to nostalgie. ¨Když sem s tím přišel do hospy báby klekaly a křižovaly se, no dnes bych asi taky budil pozornost.

PP

> Od: "ing. Jan Galuszka"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 10.03.2011 20:04
> Předmět: mobilobrani.cz

Dcera je na stredni skole a nyni probiha akce na sber vyslouzilych kecafonu,
tzv. MOBILOBRANI
Jen na gymplu v Ceskem Tesine uz nasbirali vice nez 600 kusu.
Touto informaci je chci trochu podporit. Je to zajimave skloubeni EKOLOGIE,
SKOLA .. vymysleji ruzne akce, chodi po zakladnich skolach prednaset detem o
odpadech, chodi do podniku, ...

Takze pokud Vam nekomu lezi nevyuzite stare mobily, muzete to klidne poslat
na mne, ja jim to dam, pripadne to muzete odevzdat v libovolne skole
zapojene do projektu.

Mozna to nekoho zaujme http://www.elektronika.cz/mobilobrani

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862