Univerzalni kompresor z kompresoru z lednicky

Roman Vostrel vostrel na lit.cz
Čtvrtek Březen 10 17:29:39 CET 2011

Lednickovy kompresor co jsem mel, se neumel rozbehnout do vetsiho tlaku
nez 2bar. Kompresor mel vyvody 6mm trubicku, tak jsem na ne pouzil 6mm
rychlospojky, co se pouzivaji v pneumatice a pres hadicky a tecka
pospojoval. Tlakovy spinac jsem pouzil z nejake starsi chladici jednoky,
rozbeh jsem nakonec musel vyresit solenoidovym ventilem, ktery po
vypnuti kompresorku vypusti tlak. Pri delsim chodu se docela hreje, tak
ventilatorek na chlazeni. Po case odeslo rozbehove rele, tak jsem pridal
na posileni kontaktu stykač. Po roce kompresorek odesel, tak jsem koupil
nejlevnejsi bezolejovy z baumaxu a 20m PE hadicky, kompresor sel ven pod
okno a jsem spokojeny.