OT: reklamace hdd

Rollfree rollfree na volny.cz
Čtvrtek Březen 10 17:11:06 CET 2011


No jo, no. Kdyz ono se tady predpoklada, ze reklamujici je neposkvrnena
lilie a prodejce je zaprodanec pekel.

Ale co kdyz je to jinak ? Co kdyz ten disk skutecne spadl majiteli, proto
funguje blbe, tak ho ten majitel poslal k reklamaci a firma je v tom nevinne ?
Netvrdim, ze to tak je. Ale ze to tak _muze byt_.
A jakou obranu ma prodejce proti takovemu pocinani ? Rozbalovat a podrobne
kontrolovat obsah vsech doslych baliku, kdyz mu za zady nervozne stepuje
postak, to asi neni uplne realizovatelne.

Nemam zadnou statistiku, takze muj nazor je naprosto nepodlozeny a subjektivni.
A hlavne netvrdim, ze tento pripad je z teto kategorie.
Ale myslim si, ze podvodu na strane kupujicich bude vic, nez tech na strane
prodavajicich. Zvlast dnes, s platnosti pravidla snadneho vraceni zbozi pri
neosobnim prodeji.

A nemusi to byt vzdy zamerne poskozeni zbozi, a dokonce si to ten kupujici
(netechnicky clovek) ani nemusi uvedomit - naopak pripojena baterka, nespravne
napeti nejakeho externiho zdroje, kabel strceny do jineho konektoru nez kam patri atd.
("... ale vzdyt to bylo jen na chvili, tomu se prece nemohlo nic stat ... ").

rollfree

*********************************************

----- Original Message ----- 
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 10, 2011 8:55 AM
Subject: Re: OT: reklamace hdd


Ja bych se s nima vubec nevybavoval. Jasne bych jim napsal, ze ocekavam 
vyrizeni reklamace v zakonne lhute 30 dnu (jestli chteji ztracet cas 
reklamaci u CP je jejich volba).

Pokud balik neprevzali s vyhradou a mate protokol ze SMARTu tak budou 
mit pomerne problem se z toho vykroutit.
Hrozbu zverejneni povazuji za naprosto legitimni - je treba si ale 
vybrat spravne misto - zvlast ucinne je to pro firmy prodavajici valnou 
cast zbozi pres internet.

Radek Vicek



Další informace o konferenci Hw-list