OT Editor velkych souboru

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Březen 10 13:44:29 CET 2011

Universal viewer na Win7 64 bit jede. Ja ji mel pred casem integrovanou
v FreeCommnaderu, ale ne kvuli tak velkym souborum, ale proto, ze tam
zadnej viewer nebyl. Ted mam Total Commander a interni viewer mi staci.
Zkuste portable verzi:
http://www.stahuj.centrum.cz/grafika_a_design/prohlizece_obrazku/universal-viewer-portable/

Martin Hanek