PE Musical VK36 - schema

Raven raven na wo.cz
Čtvrtek Březen 10 13:30:54 CET 2011

Toz sem se k tomu dostal, dekuji za rady. S elektronkama sem delal
naposled pred cca 35 lety :-). Nicmene jsem si dokonce pamatoval kterak
se dela rozborka tohoto muzejniho kousku, co bylo minuly tyden je ovsem
pro me tajemstvim a nejakej nemec me furt cosi schovava!
Promeril jsem elektronku na spec. meraku (meli sme ho v dilnach na
prumce), vse jsem zanalyzoval...a nakonec jsem tu pojistku vymenil :-).
Bylo me divny, ze tam zadny nejsou, ale byly pekne schovany. Nicmene tak
zaoxidovany poj. drzaky jsem jeste nevidel, jako kdyz vytecou baterky.
Vymenil jsem i drzaky a je vse OK.

S pozdravem Raven