OT: reklamace hdd
Hfmcons
hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Březen 10 08:33:21 CET 2011
V situacích, kdy se prodejce zřejmě vyhýbá plnění náhrady za vadné
zboží(např. nepořízení dokumentace při převzetí zásilky od dopravce,ale
i jiných úkonů) by mělo být automatické, že kupující(poškozený) spolu s
problémem, zveřejní jméno firmy, má-li k dispozici podepsanou písemnou
"výhovorku", stačí i podepsaný mail, tak i jméno příslušného pracovníka.
Taktéž není z principu možné nechat takovou věc "plavat". Takový postoj
je krajně nesprávný. Je vždy nutné uplatňovat svá práva i přesto, že
bude třeba obětovat nějaký čas. Koneckonců, každá újma se dá nakonec
převést na peníze a ty potom vymáhat po tom, kdo tu situaci zavinil a
obvykle ani netřeba podávat soudní žalobu.
S pozdravem,
Miloš Dašek
P.S. Je také samozřejmě nutné ponechat prodejci zákonnou lhůtu na
vyřízení záležitosti.
Dne 10.3.2011 7:10, Karel Minarčík napsal(a):
> Vy si porad naivne myslite ze ten disk je poskozeny postou? Samozrejme
> ze ho poskodila ta firma aby nemusela vyrizovat reklamaci. Mozna si i
> vzpomenete, nedavno se psalo ze ve nejake firme namaceli reklamovane
> mobily do kbeliku s vodou a pak vsechny reklamace zamitali s oduvodnenim
> ze mobil byl vytopen. Takze s tim Vasim diskem jednoduse triskli parkrat
> o zem (anebo jeste netriskli, ale jestli budete chtit fotky, tak trisknou).
> Mnohem jednodussi nez si komplikovat zivot s hadkami s tou firmou je u
> nich uz nic nekoupit a jejich jmeno tady pekne zverejnit, vcetne typu
> disku.
> Je treba se smirit s tim, ze obcas Vas proste nekdo napali/podvede, ale
> je treba udelat protiopatreni. Napr. tento tyden jsem koupil v
> zelezarstvi sadu vrtaku od "Metabo germany". Nejenze po rozbaleni jsem
> zjistil ze vrtaky maji otrepy na britech, ale jeste ve vrtacce hazi tak,
> ze neni mozne vyvrtat diru bez toho aby se obrobek nerozkmital. Myslite
> ze to pujdu reklamovat? Na ty hadky fakt nemam cas. Chci jeste koupit
> velkou rozbrusovacku, jednoduse tedy skrtam metabo ze potencialniho
> seznamu, nakupcimu ve firme predam informaci aby metabo nekupoval, jsou
> to smejdy. A vubec me nezajima ze na krabicce vrtaku je napsano malym
> pismem Made in PRC, ta firma si neohlidala svou doposud dobrou povest,
> tak u me konci.
> KM
>
> 2011/3/9 Tomáš Vymětal <vymetalt na gmail.com <mailto:vymetalt na gmail.com>>
>
> To jsem se do telefonu taky ptal, proč to teda poškozený přebírali,
> ale prý ta vnější vrstva obálky byla nepoškozená. Argument beru,
> jelikož jsem zažil ve firmě spoustu takových případů, nicméně to
> jsem byl na straně odesílatele a přepravce měl přesné informace o
> tom, co je uvnitř balíku a jak se k němu chovat. Obal byl vytvořen k
> oboustranné spokojenosti, přesto se takové neviditelné vady občas
> vyskytovaly, v drtivé většině případů právě vinou neschopnosti
> přepravců a vzhledem k dohodnutým pravidlům i za takové škody přesto
> odpovídali.
>
> Každopádně u obálky... Neviděl jsem to a mám chuť je poprosit o
> fotky, než to pošlou dál (zpět to nechci) ... přijde mi úplně mimo,
> aby byla obálka zcela netknutá, když je disk zdeformovaný ve třech
> rozích. Že to zlikvidovali až po příjmu mě taky napadlo, ale tohle
> na 150km dokazovat budu těžko ... leda až by se pošta vyjádřila
> nějak ve smyslu, že takové škody nebyla schopna během přepravy vytvořit.
>
> Jde mi primárně o to, jak je efektivně dotlačit do stavu, že celý
> postup přestanou brzdit a budou se věnovat čemu mají. Pokud by jej
> zapojili a zjistili, že je ve stavu v jakém byl odeslán, je zcela
> zbytečné prudit poštu kvůli nějakým ohlým plechům, když pak stejně
> přijde sešrotovat.
Další informace o konferenci Hw-list