OT: reklamace hdd

stanfred 7009 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 08:07:34 CET 2011


<NOFLAME PLEASE>
Zdravim,

nezlobte se na mne, ale to je prave duvod, proc je v CR drahe znackove zbozi (hadry a pod.), drahe poplatky za bankovni sluzby... Cesi si proste nechaji s...t na hlavu. Kdyz to tem obchodnikum projde, tak nemaji duvod bat se dusledku.

</NOFLAME PLEASE>

Stanislav Svoboda
  ----- Original Message ----- 
  From: Karel Minarčík 
  To: HW-news 
  Sent: Thursday, March 10, 2011 7:10 AM
  Subject: Re: OT: reklamace hdd


  Vy si porad naivne myslite ze ten disk je poskozeny postou? Samozrejme ze ho poskodila ta firma aby nemusela vyrizovat reklamaci. Mozna si i vzpomenete, nedavno se psalo ze ve nejake firme namaceli reklamovane mobily do kbeliku s vodou a pak vsechny reklamace zamitali s oduvodnenim ze mobil byl vytopen. Takze s tim Vasim diskem jednoduse triskli parkrat o zem (anebo jeste netriskli, ale jestli budete chtit fotky, tak trisknou).
  Mnohem jednodussi nez si komplikovat zivot s hadkami s tou firmou je u nich uz nic nekoupit a jejich jmeno tady pekne zverejnit, vcetne typu disku. 
  Je treba se smirit s tim, ze obcas Vas proste nekdo napali/podvede, ale je treba udelat protiopatreni. Napr. tento tyden jsem koupil v zelezarstvi sadu vrtaku od "Metabo germany". Nejenze po rozbaleni jsem zjistil ze vrtaky maji otrepy na britech, ale jeste ve vrtacce hazi tak, ze neni mozne vyvrtat diru bez toho aby se obrobek nerozkmital. Myslite ze to pujdu reklamovat? Na ty hadky fakt nemam cas. Chci jeste koupit velkou rozbrusovacku, jednoduse tedy skrtam metabo ze potencialniho seznamu, nakupcimu ve firme predam informaci aby metabo nekupoval, jsou to smejdy. A vubec me nezajima ze na krabicce vrtaku je napsano malym pismem Made in PRC, ta firma si neohlidala svou doposud dobrou povest, tak u me konci.
  KM


  2011/3/9 Tomáš Vymětal <vymetalt na gmail.com>

    To jsem se do telefonu taky ptal, proč to teda poškozený přebírali, ale prý ta vnější vrstva obálky byla nepoškozená. Argument beru, jelikož jsem zažil ve firmě spoustu takových případů, nicméně to jsem byl na straně odesílatele a přepravce měl přesné informace o tom, co je uvnitř balíku a jak se k němu chovat. Obal byl vytvořen k oboustranné spokojenosti, přesto se takové neviditelné vady občas vyskytovaly, v drtivé většině případů právě vinou neschopnosti přepravců a vzhledem k dohodnutým pravidlům i za takové škody přesto odpovídali.

    Každopádně u obálky... Neviděl jsem to a mám chuť je poprosit o fotky, než to pošlou dál (zpět to nechci) ... přijde mi úplně mimo, aby byla obálka zcela netknutá, když je disk zdeformovaný ve třech rozích. Že to zlikvidovali až po příjmu mě taky napadlo, ale tohle na 150km dokazovat budu těžko ... leda až by se pošta vyjádřila nějak ve smyslu, že takové škody nebyla schopna během přepravy vytvořit.

    Jde mi primárně o to, jak je efektivně dotlačit do stavu, že celý postup přestanou brzdit a budou se věnovat čemu mají. Pokud by jej zapojili a zjistili, že je ve stavu v jakém byl odeslán, je zcela zbytečné prudit poštu kvůli nějakým ohlým plechům, když pak stejně přijde sešrotovat.






------------------------------------------------------------------------------


  _______________________________________________
  HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
  Hw-list na list.hw.cz
  http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20110310/2006746c/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list