OT: reklamace hdd

Karel Minarčík karel.minarcik na gmail.com
Čtvrtek Březen 10 07:10:32 CET 2011

Vy si porad naivne myslite ze ten disk je poskozeny postou? Samozrejme ze ho
poskodila ta firma aby nemusela vyrizovat reklamaci. Mozna si i vzpomenete,
nedavno se psalo ze ve nejake firme namaceli reklamovane mobily do kbeliku s
vodou a pak vsechny reklamace zamitali s oduvodnenim ze mobil byl vytopen.
Takze s tim Vasim diskem jednoduse triskli parkrat o zem (anebo jeste
netriskli, ale jestli budete chtit fotky, tak trisknou).
Mnohem jednodussi nez si komplikovat zivot s hadkami s tou firmou je u nich
uz nic nekoupit a jejich jmeno tady pekne zverejnit, vcetne typu disku.
Je treba se smirit s tim, ze obcas Vas proste nekdo napali/podvede, ale je
treba udelat protiopatreni. Napr. tento tyden jsem koupil v zelezarstvi sadu
vrtaku od "Metabo germany". Nejenze po rozbaleni jsem zjistil ze vrtaky maji
otrepy na britech, ale jeste ve vrtacce hazi tak, ze neni mozne vyvrtat diru
bez toho aby se obrobek nerozkmital. Myslite ze to pujdu reklamovat? Na ty
hadky fakt nemam cas. Chci jeste koupit velkou rozbrusovacku, jednoduse tedy
skrtam metabo ze potencialniho seznamu, nakupcimu ve firme predam informaci
aby metabo nekupoval, jsou to smejdy. A vubec me nezajima ze na krabicce
vrtaku je napsano malym pismem Made in PRC, ta firma si neohlidala svou
doposud dobrou povest, tak u me konci.
KM