OT: reklamace hdd

David Kucera david na texcz.cz
Středa Březen 9 22:59:27 CET 2011

nejsou ... plne si uvedomuju ten nedostatek
a uz jen predstava ze je to jen obycejne drevo musi vsem dopravcum natoz
zakaznikum sdelovat nasi neuctu
ta miziva odolnost proti zatopeni jenz je bezna vsem dopravnim firmam
nemluve o tvrdosti tudiz nutime dopravce k opatrnemu zachazeni abysme
neohrozili to obycejne drevo
ci dokonce nutime nebohe zamestnance prepravnich firem snaset pohled na
to obycejne neuslechtile drevo

David