Eagle

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Středa Březen 9 22:03:55 CET 2011

Dne pondělí 07 Březen 2011 12:24:58 Adam Heinrich napsal(a):
> Děláte tu desku s maskou? Pokud ne, můžete udělat díru jako via a
> pojmenovat ji jako tu rozlitou měď...

Klidně i s maskou, pokud bude via větší než to co je v DRC nastaveno jako
LIMIT tak bude odmaskovaná.

V práci už rok kreslím v pads powerpcb (to je totální smrt), tak už začínám
mít v eagu výpadky paměti, tak nevim jestli limit je dle díry, nebo dle
měděného kruhu, ale není jsou tam obrázky a dá se taky zkoušet.

Jakub Ladman