OT: reklamace hdd

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Březen 9 21:21:06 CET 2011


Podle me Vas vodi za nos. Zakaznikem posty jste vy. Pokud oni balik 
prevzali bez vyhrad tak bude asi posta tezko uznavat nejakou reklamaci.

To klidne mohl disk prejimacimu technikovi disk vypadnout z ruky kdyz 
bezel po schodech a doskakat az do prizemi. Ja tohle chteji dokazat?

Pokud byl balik pri prevzeti poskozen meli jej prevzit a vyhradou a pak 
samozrejme posta bude nucena reklamaci resit.

-- 
S pozdravem
======================================================================
Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice

Dne 9.3.2011 18:15, Tomáš Vymětal napsal(a):
> U jedné nejmenované IT firmy jsem před pár týdny koupil hdd, který se
> hned po pár hodinách provozu začal projevovat pády otáček při provozu a
> po kontrole smartu už měl pár desítek přemapovaných sektorů ..
> vyzálohoval jsem a skončil na necelých dvou stovkách. Vyjel jsem log,
> kontaktoval prodejce, ten odsouhlasil, ať to pošlu. Zabalil jsem to do
> metru bublinky oboustraně, takže zhruba deset vrstev, bublinková obálka.
> Dnes mi volali, že má disk poškozené tři rohy a takto jej nemůžou
> přijmout do reklamace. Budou jej vracet ČP k přezkoumání, ale jejich
> stanovisko odhadují na nedostatečné balení. Disky takhle balím běžně a
> dokonce jsem k zabalení použil folii, ve které mi jiný disk přišel v
> další zásilce (taky v bublinkové obálce) od téže firmy. Obálka prý
> zvenčí poškozená nebyla, ale evidentně disk na hrany padal, jelikož
> vnitřní folie byla prosekaná.
>
> Bude tu doufám pár lidí, co má nějakou podobnou zkušenost a mohli by mě
> nasměrovat. Sám to vidím tak, že stav disku byl v době odeslání jasný,
> log o jeho stavu je, že má omlácené plechy .... to je jak reklamovat
> motor auta a mít problémy kvůli odřeným dveřím. Disky by měly v
> parkovací poloze přežít 300G a balík ČP prý pád z 80cm, což mi přijde v
> toleranci. Jejich postup jsem odsoudil, minimálně bych uvítal, kdyby jej
> zapojili a zjistili v jakém je stavu. Tedy pokud jede, nemá smysl se
> zdržovat pruděním pošty a reklamovat/testovat jej rovnou. Prý je to ale
> jejich běžný postup, takže se mi ozvou za týden až dva se stanoviskem
> pošty.
>
> Díky za nápady.
>
> T.V.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list