OT: Neměl by někdo zájem o mrtvou myčku?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Březen 9 13:39:52 CET 2011

Jedná se o nějakou AEG v případně zájmu večer upřesním model. Za odvoz v
Brně, případně tento nebo příští pátek bych mohl dovézt, jinak skončí v
ekodvoře. Umřela jí před cca pěti lety elektronika, podle opraváře za to
mohl auqastop. Kdysi jsem i našel, že by mělo stačit vyměnit dva odpory nebo
něco, ale pak jsem tu stránku ztratil. Navíc po delším stání asi budou KO
všechna gumová těsnění, oprava se mi tedy v tuto chvíli zaručeně nevyplatí,
ale pokud by měl někdo chuť si s ní hrát nebo ji použít na díly, má šanci.
Případní zájemci pište pouze soukromně. Děkuji.

T.K.