[OT] Jak najít kudy vede podlahové topení

Milan Horák konference na 1301.cz
Středa Březen 9 10:28:48 CET 2011

To vypadá špatně. Podlaha už je vyzrálá, na ní dlažba. Asi to fakt budu
muset raději přilepit. Budu ale muset koupit zarážky jako má kolega
Dobosz, poněvadž mám zarážky průměr 40, výška 40.

Díky za rady.

Milan