Re: [OT] Jak najít kudy vede podlahové topení

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Březen 9 08:57:10 CET 2011

Ja bych tam nic nevrtal a zarazku dveri prilepil.
Lepidla na to jsou.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Koder Petr" <Koder.Petr na azd.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 09, 2011 8:27 AM
Subject: RE: [OT] Jak najít kudy vede podlahové topení

Par napadu... Prakticky mam vyzkouseny ten druhy, ale u elektroinstalace.

Trubky na podlahovku dnes maji vetsinou hlinikovou folii v obalu. Takze
nejaky detektor kovu s ukazatelem "signalu" by mohl trubky najit.
Druhy zpusob je injekovani signalu nekolika kHz do potrubi (vody) na privodu
(ventil, rozvadec, sroubeni...) a kapacitni sondou hledat rozlozeni trubek.