[OT] Jak najít kudy vede podlahové topení

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Březen 9 08:36:25 CET 2011

Napada me zatopit a termokamerou, nad trubkama bych ocekaval maxima
teploty...

Ja to osobne nedavno resil pri kotveni sadrokartonove pricky loterijnim
zpusobem, prevdepodobnost uspechu byla zvysena tim, ze jsem to delal
sam, pamatuji si, ze je na trubkach aspon 5cm betonu a vrtal jsem
3-4cm... ;-)