spodni predehrev

Úterý Březen 8 15:33:42 CET 2011

Pro pájení používám vařič, na něm 5mm Al plech, v plechu z boku dírka a
v ní termočlánkové čidlo. Vařič spínaný z termostatu relátkem. Malé
destičky nejsou moc prohnuté a prohřejou se za 30 až 60 vteřin.
Samosřejmě spodní strana musí být bez součástek. Jako předehřev to
funguje taky, jen nastavím menší teplotu.

Anděl