OT Pondelkovy kviz v utorok - cast 2

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Březen 8 13:00:33 CET 2011

Libovolne PC: dava spravne vysledky, dava nespravne vysledky, nejde vubec
zapnout.

Libovolna sekretarka - asistentka: da sefovi, da mne, neda mne :)

A takovych pripdu by se naslo... :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 08, 2011 10:52 AM
Subject: Re: OT Pondelkovy kviz v utorok - cast 2

Ha, tak toto je uz tazsie, co? ;-)

Dobre, tak to spresnim: nejde ani tak o zariadenie ako o trojurovnovu
signalizaciu v komunikacii (samozrejme spominane zariadenie je potom koncove
zariadenie dekodujuce tuto signalizaciu).

---

>UPSka

Hmmmm. To akoze robi vystupne napatie striedavo prepinanim do +, 0, -? No,
mozno toto by mohla byt spravna odpoved, ale nemyslel som na to.

>kompozitní synchronizace monitoru

No, monitorovych standardov bolo hafo, takze verim tomu, ze existovala aj
trojurovnova kompozitna synchronizacia, alebo ze sa v syncoch prenasal aj
blank; ja som sa stretol len s jednoducho zmiesanym H a V v rovnakej urovni.
Kazdopadne je synchronizacia na VGA separatna a iny analogovy standard sa
dnes v kancelarii asi nevyskytne.

>MIDI housle od výrobce jeho¾ jméno si ale u¾ nepamatuji, byla to cca pùlka
>90. let

Zaujimave, to sa akoze po MIDI signalizovalo nejako nestandardne, alebo ako
ste to mysleli?
Kazdopadne to vsak nie je bezne kancelarske vybavenie, ako aj Andy povedal.

wek