zivotnost kondiku

Úterý Březen 8 09:19:00 CET 2011

Já elity proudově předimenzovávám alespoň na dvojnásobek. Ale dělám
většinou zakázkovou výrobu, tam cena materiálu nehraje roli a většinou
ani rozměry. Dobré jméno firmy je jedna věc, ale pak chodím okolo 15 let
starého zařízení, vím že je už strašně morálně zastaralé a že kdyby tam
něco odcházelo, určitě by od nás chtěli nové :-))
Anděl