zivotnost kondiku

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Březen 7 23:00:05 CET 2011

> Rad by som sa Vas spytal, ako navrhujete tie elyty, ked nemate nic
> rukolapne... Nepoznate prudove a napatove priebehy na tom
> kondenzatore, ani toho co je za tym. Mna to vcelku zaujima... Ze ako
> to robia ini profesionali.

No, jelikož zpravidla nevyrábím, ale repasuji či upravuji (a pokud už
vyrábím, tak jen kusově), tak je to jednoduché: volím to, co je nejlepší
a zároveň reálně dostupné. Nezajímá mě cena (většinou), ale výsledná
funkčnost.

V dnešní době možná "divný" přístup, ale mně se jednak dlouhodobě
osvědčil, jednak je to v podstatě nutnost (zákazníci jsou většinou z
průmyslové branže a tam chybu udělá člověk obvykle jen jednou).

Jinak "rukolapne" informace jsou na delší diskusi - téměř vždy lze
leccos změřit, odvodit, zjistit podobnosti či precedenty apod.

---
Jirka