Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 7 22:13:35 CET 2011

Takze - jsem to cele proletoval - vcetne prevodniku a dekoderu S/PDIF.
Dale jsem odpojil sluchatkovej zesilovac, kterej jsem podezrival z toho
krapeni - je tam nejak podivne zavedenej vystup z DA a zase zpatky na
vystup.

Prestalo krapit a hraje to opravdu slusne v poradi:

TL082
NE5532
a ty podivne OPA627

nevim co to jsou ale hraje to s nima opravdu dobre - skoro podle zvuku
se mi chce rict ze jsou to originaly - nechci je ted nejak promerovat,
protoze nemam co misto nich kdybych je pri mereni odvaril

Ten sluchatkovej zesik je strasnej, ale jelikoz mam svuj s original
OPA627+BUF634 tak mi to nevadi a mam referencni etalon. A jelikoz ho mam
v takove hnusne bedne tak udelam novou DPS misto puvodniho a sloucim to
do pekne bedny od Zera.

Az "Dracek" zjisti co mu dorazilo z ebay za tu redukci a jestli to budou
originaly tak si je kdyztak objednam a tyhle zkusim promerit.

Zaver - nakonec to hodnotim jako dobrej kup, skoda ze to cinani poserou
vzdycky takovym detailem.

--
S pozdravem
Radek Vicek