davkovac cinove pasty

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Březen 7 21:39:38 CET 2011

Ja to asi tusim :-) Pouzivam vytlacovani motorkem + sroubem pro
dodavku cca 0.3 ml / min, cele je to upnute coby nastroj ve vreteni
CNC stroje a omatlava to obrobek lepidlem po naprogramovane draze.
Vyhoda je, ze to je vlastne objemove cerpadlo a ze rizenim otacek
motoru dostanu presny prutok bez ohledu na viskozitu, teplotu a stupen
zreagovani lepidla. Nevyhoda je, ze cela ta soustava ma nejakou
pruznost a i kdyz se vzdycky na konci lepeni motorek kousek pootoci
zpet, vzdycky neco ukapne (uz proto, ze ma prevodovku 1:900 a trva mu
to), ale ukapne to na hadr ktery lezi na souradnicich [-50,+75], takze
se nic moc nedeje. Z toho tlakovzdusneho dispensoru se da vzduch
vypustit jednim razem a nadobku odtlakovat. Nevyhoda je, ze se musi
porad regulovat tlak, bud prez nejakou sofistikovanou zpetnou vazbu
nebo podle naprogramovane krivky tuhnuti lepidla (+ korekce na teplotu
a podobne). A ted je na kazdem, aby si vybral :-)

Ales Prochaska