Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 7 19:20:01 CET 2011

Kdysi se to tady resilo - ja zasadne nedam dopustit na AKG K240 Studio.

Jsou to takovy delnici, ktery jsou v kazdem studiu a dost casto se
pouzivaji jako bezne priposlechy - takze ta muzika je na ne vetsinou
delana. Delaji je uz snad 40 let a jen je trochu vylepsuji.

Jsou urcite lepsi sluchatka, ale take za vyrazne vic penez. Celkem plati
pravidlo ze cena sluchatek odpovida poslechu beden za desetinasobek
penez. Ty K240 jsem kupoval nove uz hodne davno tusim za 3.500Kc a
zhruba to muze odpovidat kategorii beden za 35.000Kc.

--
S pozdravem
Radek Vicek