ARM netbook, was: VT100 terminal

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Březen 7 18:52:29 CET 2011

Uznavam, ze PS2 klavesnica je dobra a lacna vec, sam ju pouzivam v
inych pristrojoch, ale na toto pouzitie mi vadi jej velkost (to som
pisal predtym). Existuju aj mensie kusy (cca velkost listu A5), ale
tie zas vidim vacsinou s USB rozhranim (urobit USB hosta viem, ale
pride mi to ako trochu overkill) a navyse netusim ako je to so
spotrebou. Bezne sa udava 5V/100mA, co sa mi velmi nezda, ale budiz. A
aj samotne napajanie 5V je trochu vela, rad pouzivam pre digitalne
obvody napajanie 3,3 alebo 2,5V.

Uvazoval som aj o tom, ze by som si taku malu klavesnicu - aj keby USB
- kupil, vykuchal jej vnutornosti a pripojil vlastny dekoder, nejaku
drbonu prkotinu s MCU, ktora bude vysielat ASCII znaky USART-om.
Displej sa da urobit jednoduchsie (ziadne pohyblive casti, na rozdiel
od klavesnice). Mozno to bude najschodnejsie riesenie, aj ked nie
velmi elegantne.

J.S.