Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

Pondělí Březen 7 18:31:50 CET 2011

Vsak on to TI take v DIP dela, ale bohuzel on sam, v nasi casti
civilizace, prodava 1000ks za bratru 12-17$/ks, z toho Farnell zvladne
udelat kusovku mezi 700 az 900Kc bez DPH :-)
Proc to neosazuji primo na DPS, jednoduche, udelate jednu desku a tu
umoznite osadit x druhy OZ od TL071, pres NE5532 az po OPA627, tim, ze
to udelate v DIP, zvladne to i "vzdelanejsi" uzivatel.
Zda v oblasti audio frekvenci ma patice vliv netusim.
Mimochodem delaji to tak i renovovani vyrobci, tedy asi ne s paticema,
ale s OZ ano. Kdysi jsem si prohlizel servisni manualy AV Recieverum
Onkyo a zakladni rada byla osazena TL071, nejhorsi trafo, stredni
NE5532 lepsi trafo a teprve HiEnd rada, u nas kolem 50k Kc, mela
OPA627 a toroid.

Martin