Pericom

Milan simko666 na gmail.com
Pondělí Březen 7 17:31:32 CET 2011

Oficialnych distributorov som kontaktoval vsetkych.  Nikto nic nema a neponukaju ani tych 2000ks.  Samotny Pericom sa odmieta o tom bavit aj ked ich sales manager pri osobnej navsteve sluboval hory doly :-(
Problem je v tom, ze design je uzavrety. Uz je aj vyrobena ista seria a tychto par kusov chyba pre uzavretie zakazky. Vyzera to tak, ze budem mat 1950 nepotrebnych obvodov ....

Milan