[OT] Lambda regulace

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Březen 7 15:50:03 CET 2011

Takze koupena sonda na Feldu v Kelly za necelych 1200 (levnejsi model
jsem nenasel) se slevou, konektor naletovan z puvodni a funguje zda se
dobre, prubeh pri regulaci uz neni skoro sinusovy ale krasne obdelniky,
motor jde celkove lip, ochotneji se vytaci a smrdi to podstatne min,
kour neni pozorovatelny...
Takze ted jeste vymenit katalyzator a nebudu za prasatko ;-)

Jinak, to co jsem povazoval za vroubky v keramice, byly totalne
zakarbonovane pruduchy v krycim plechu - ale to je z jineho auta, taky
ale evidentne nemohla byt funkce... Ta stara co jsem vytahl z Forda je
ale docista vypalena, v tom problem neni.