Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 7 14:42:35 CET 2011

No vypada to tak, pokusim se vymacknout z prodejce aspon to provedeni co
je na fotkach - jsem zvedavej co mi napise - kdyztak to prasknu na ebay.

Ja na tenhle modul uz take koukal - priznam se, ze jsem mel pochybnosti
a mam je uz i potvrzene na vlastni oci (stalo to nastesti jen 7USD) jak
to delaji, kdyz u TI stoji ten svab tusim 10-15USD na tisic kusu (nevim
presne) a oni je prodavaji po 4USD!!!

Radek Vicek