Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

Pondělí Březen 7 13:57:31 CET 2011

Koukam hosi si udelali jmeno a jiz optimalizuji, koleguv kus je jeste
pajen tak nak normalne a OPA627 jsou i podle mereni jednoho parametru
OPA627.
627 se skutecne nedelaji v nicem jinem nez DPI a SOIC, historicky
jeste TO99, pokud to je tedy Mini Small Outline 3,2 x 3,2 mm je to
zichr neco jineho.
Zrovna jsem na Ebay objednaval nejake OPA140, tak jsme pro zajimavost
prihotil i jeden OPA627 modul, schvalne co prijde :-)

http://cgi.ebay.com/1x-Dual-Mono-Op-amp-module-OPA627AU-replace-NE5532-/350414245145?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5196510d19

Martin