davkovac cinove pasty

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Pondělí Březen 7 10:41:10 CET 2011

My mame na dilne nejaky podobny z ebaye (s digitalnim casovacem),
myslim, ze vyrobce bude stejny.

U nas delame vlastne jenom prototypy, takze to jede dva dny za mesic a
mezi tim dlouhe odstavky - tim trpi pasta, zasycha apod., prvnich deset
minut prace je vzdycky porod, potom to funguje jak ma. Pokud potrebuju
zapajet jedno QFP, tak tu vec ani nezapinam, pokud treba 5 desek plnych
SMD, nedovedu si praci bez ni predstavit (pak to jde do zasuvkove reflow
pece).

K davkovaci jsme dostali nejake strikacky a jehly primo od vyrobce, daji
se koupit treba i u TME. Konkretne s tim typem strikacky, jako ma flux
na odkazu z DX, to funguje (nekdy je potreba vrstvou izolacky pomoct
tesneni).

Jinak flux z DX mi naposledy prisel bez zavitu na strane jehly, takze k
tomu proste jehlu nedam, leda nalepit:)

Hezky den,

Ivos