ARM netbook, was: VT100 terminal

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Březen 7 08:05:38 CET 2011

Pekny sumar informacii, parada.

Vyzera to, ze si skusim zaobstarat toto
http://www.dealextreme.com/p/7-tft-lcd-windows-ce-6-0-arm-cpu-wifi-umpc-netbook-black-300mhz-2gb-flash-usb-host-sd-slot-lan-44700
a uvidim co z toho bude. Pozeral som si aj ostatne podobne kusky, aj
diskusie k nim a zda sa, ze je vsade pouzity VT8500 (aj ked hlasi
WM8505) alebo WM8505, tak sa zda ze vyber sa pomerne zuzuje.
Verim, ze veci pojdu nie prilis zlozito - ak ano, tak viem, koho sa opytat ;-)
Pre teraz by to snad mohlo byt vsetko - pripadne, mozete mi poukazat
na distro pre VT8500, ktore ste pouzili?

Dakujem,

J.S.