jaky step up 3,3 na 5V?

Josef Šíp sip na raab.cz
Neděle Březen 6 20:16:17 CET 2011

Osobne jsem ted pouzival L6920  v TME ho melii za 30,- Kc ale ted neni skladem.

Jinak spokojenost, dokonce chodi i od 0.8V :-)

Vse integrovane jen se prida tlumivka. Jen ma docela pidi pouzdro ale pripajet to jde.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Sunday, March 06, 2011 7:51 PM
To: konfera
Subject: jaky step up 3,3 na 5V?

Dobrý den,
potřeboval bych nějaký step up měnič z lion článku na 5V, proud cca 20mA. Koukal jsem co má TME, ale obvody od LT a Maxim jsou jednak na zbytečně velký proud a taky příšerně drahé. Něco dělá Microchip, předpokládám že tam by mohly být ceny rozumné. U ECOMu jsem se už před léty ptal na TC115 a uměli jich dodat snad jen celé balení. Doporučíte mi něco levného a sehnatelného jako kusovku?
Anděl