VT100 terminal

j s jarin.hw na gmail.com
Neděle Březen 6 18:25:25 CET 2011

Mno... dakujem za tip, no mne sa zda, ze ano. Okrem toho, neviem ci
tieto telefony maju vyvedene nejake "rozumne" rozhranie... Je mi
jasne, ze RS232 ocakavat nemozem. Snad USB (ak to ma OTG) a externy
USB/RS232 konvertor, ale stale mi to pride ako strasne "preplacane"
riesenie, zbytocne komplikovane.
V mojom zapojeni, ktore som spominal v povodnom prispevku je velky
displej + jeho MCU + MAX3232 plus par pasivnych suciastok, dalej
klavesnica plus jej MCU a napajaci LDO. Spotreba ~20mA, cize na jedno
nabitie to moze bezat dva dni v kuse. Rad by som nieco takejto
kategorie, ale s vyhovujucim mechanickym vyhotovenim, hlavne
klavesnicou.

J.S.