VT100 terminal

j s jarin.hw na gmail.com
Neděle Březen 6 17:40:33 CET 2011

Zdravim,

rad by som nieco ako VT100 kompatibilny seriovy terminal s QWERTY
klavesnicou, co najmensich rozmerov, povedzme nieco ako vacsi mobil.
Ja viem, ze pri takych malych rozmeroch uz su problemy s
pouzitelnostou klavesnice a velkostou displeja, z tohto dovodu
akceptujem aj mierne vacsie rozmery. Hlavne nech je to prenosne a
autonomne napajane. Da sa pouzit nejaky z existujucich sub-notebookov
s terminalovym programom, ale pripada mi trochu scestne, aby mi bezal
multitaskovy OS na par-wattovom gigahertzovom procesore len kvoli
odchytavaniu 9600 baudovej komunikacie...
Taky podobny terminal som si uz robil pomocou dvoch osembitovych MCU,
krasne to funguje (so spotrebou o niekolko radov mensou ako to
riesenie s netbookom), akurat mam problem dorobit tomu dostatocne
odolnu a pekne vyzerajucu krabicku, okrem toho klavesnica (poskladana
z tych klasickych lacnych tlacidiel do DPS) nie je nic prijemne na
pisanie...

Ak by sa vhodny terminal nenasiel nevie niekto poradit, kde sa da
kupit mala QWERTY maticova klavesnicka? Nieco podobne ako su tie
klasicke "telefonne" klavesnice (taketo:
http://static.tme.eu/katalog_pics/0/1/0/010705f8eb8d7f4493d78dca814888f5/kb1604-pab.jpg
), ale s adekvatnym poctom tlacidiel.

Dakujem

J.S.