[OT] Lambda regulace

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Březen 6 16:03:04 CET 2011

Tak to ted nemam cim zmerit, kazdopadne jsem zatim vysrouboval svicky a
izolatory jsou naprosto bile a vsechny stejne (coz asi svedci o spatne
tepelne hodnote - ale motor jede az na ukrutny smrad pri volnobehu bez
zavad)
Co jsem ale zjistil je ekoku.rvitko ve forme pridavneho vzduchu pred
lambdu a katalyzator, coz by melo pry pusobit prave na volnobeh,
pridavat vzduch, obohacovat smes a motivovat katalyzator k vyssim
vykonum (teda aby se ohral), vubec ale nemam jistotu, ze tam nejaky
katalyzator je a pripadne jestli neni po smrti, takze by to mohlo asi
byt i tim. Takze uvidim, co spotreba, zatim jsem najel asi 80km a jeste
netankoval, benzin bude taky pres pul roku stary (je to cabrio).