Bastleni a tak ... :-(

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Březen 6 09:15:31 CET 2011

Tech 48 respektive 96 je dano historicky - na 48kHz bezely tusim prvni
digitalni zaznamy na pasky.
Ted je v tom bordel jeste vetsi protoze DVDcka jedou prave v nasobcich
48kHz a CDcka jsou 44.1kHz.
A aby toho nebylo malo tak jsou jeste hybridni CD - dvouvrstva, ktere
maji oboji aby se to nepletlo.
Nakolik se to da zprasit netusim. Je mozne, ze s eto nedela vubec
digitalne, ale ze se to prozene pres DAC a vysledny analog znovu
nasampluje na 44.1kHz - to by mi mozna prislo uplne nejlepsi.

--
S pozdravem
Radek Vicek