Bastleni a tak ... :-(

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Březen 6 08:32:36 CET 2011

Tady mate web nejakeho nahravaciho studia a hlavne tam jsou ukazky z
original nahranych stop 24b/96kHz a pak to same ale v kvalite CD tedy
16b/44kHz:
http://www.lessloss.com/high-resolution-audiophile-recordings-c-68.html

Jinak rozdily v "masteringu" jsou znacne i kdyz jde jen o CDcka. Nicmene
pokud chcete vedet jak jsou dnesni CD zprasena tak si sezente tusim 6CD
z edice Best Audiophile Voices. Rozdily jsou hlavne v dynamice nahravky
coz je prave to co se nehodi do spuntu do usi v MHD, protoze pak byste
pulku skladby neslysel kvuli kravalu co je kolem vas. Takze pak se
veskere mastrovani omezi nejlepe na kompresor a nahuleni na 0dB.

Takze ono to jde, ale musi se chtit a ono se vetsinou nechce... Jsou ale
cestne vyjimky.

--
S pozdravem
Radek Vicek