OT: DX a clo

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Březen 5 20:12:06 CET 2011

Bezcelni limit je 150euro.

No psal jste ze s tim budou problemy, spojene poplatky a ja nevim co
vsechno hned v predeslem mailu.
Ted zase pisete ze s tim nebyly problemy. Tak nevim co si z toho vybrat.

Clo jste platil nebo neplatil podle toho jaky druh zbozi to byl - pokud
na nej nebylo uvaleno dovozni clo tak jste samozrejme neplatil. Pokud
ano tak vam ho celnice vymerila a zaplatil jste ho jako dobirku CP pri
doruceni.

--
S pozdravem
Radek Vicek