32-LFCSP jde to osadit rucne?

Rollfree rollfree na volny.cz
Pátek Březen 4 19:33:45 CET 2011

Diky za info.

Aha, takze by to asi bylo lepsi delat tim kontaktnim ohrevem nejakou
termostatovanou deskou, to bude poskytovat asi opakovatelnejsi
vysledky nez horkovzdych bez predehrevu. Ziskat/udelat bezkontaktni
spodni predehrev (asi infra) by bylo zrejme obtiznejsi.

Je ta zavislost na mnozsti pasty hodne citliva ?
U tech vyvodovych pouzder by se to pripadne mohlo dodatecne
odsat, ale u tech s vyvody pod sebou to bude horsi.

rollfree

From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>

> Kdyz jsem se dival na nejake video jak dispenser nanasel pastu na
> desky (byla to docela velka profi masina), tak pro diskretni
> komponenty vzdycky cmrdnul jen na kazdou plosku, ale u integracu
> proste pretahnul celou radu vyvodu jednou housenkou z pasty, pri
> pretaveni se to tak scuclo jen na plosky a jeste to automaticky
> vystredilo ten integrac (nebyl prilepeny). Byly to teda nejake QFP,
> takze vyvodove, ale tento princip by snad mel fungovat i pod tim
> integracem, ne ?

Ano, tohle funguje. Ale pouze za předpokladu, že máš opravdu velmi
dobře zvládnutý proces přetavení a také že tu pastu naneseš v přesném
množství. Když to budeš dělat ručně od oka foukačkou, notabene ještě
bez spodního předehřevu, tak toho dost tězko docílíš, protože někde
budeš mít cínu víc a někde méně, zrovna tak se ti slejou nožičky.

Petr Zahradník, počítačový expert