32-LFCSP jde to osadit rucne?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Březen 4 12:31:49 CET 2011

Původní zpráva ze dne 4.3.2011 od RV:

> Vyplati se delat to pres sablonu u takhle male DPS? Nebo to byl jen
> pokus ze to je realne?

To byl jenom první pokus, jestli to půjde. Však na detailu je také
vidět, že jsem si s tím nedal zase až tolik práce. Není to dokonalé,
místy je to nedoleptané. Ale o dokonalost tady v tom případě nešlo,
jen jestli je to funkční. A je.

> prijde mi ze treba odpad pasty bude vetsi nez to kolik ji tam
> naneses a priprava (ustaveni) take neco zabere..

Pastu si zase schováš. Ale jinak mně stejně dřív expiruje, než ji
stihnu spotřebovat, protože ji zase až tak nepoužívám...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601