Bastleni a tak ... :-(

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 3 21:54:21 CET 2011

Aby slyšeli i to co nahrávací technik neslyší.

Ale z vlastní zkušenosti, nejlepší zvuk jde ze studiových zařízení, tomu se
žádná beztak cenově optimalizovaná highendovština nevyrovná, ikdyby měla o 5
tříd lepší operáky.

----- Původní zpráva -----
Od: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>

No, já jsem nehovořil o zvučení ale o pořizování nahrávky. A tady jsem
skutečně viděl klasické mikrofony (tuším, že to byly AKG a BAYERDYNAMIC) a
od nich rozhodně jedničky a nuly nešly. Vše se míchalo na analogové úrovni.
Byl to symfonický orchestr v Brně.
Proto mně zaráží, že "audiofilové" jsou schopni mít aparáty řádově
kvalitnější než nahrávací studia. Proč ???