OT: Matematická olympiáda

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 3 21:48:07 CET 2011

Dne 3.3.2011 21:02, Petr Kubáč napsal(a):

> Matematik, ktery nezna Fermatovu domenku ?

Bezny uc. druheho stupne  a profesor z ekonomicke skoly to neznali ... a
jali se to tez resit.
Ten druhy dokonce napsal program do PC na vyhledani tech cisel.  Ted to
prepisuje , aby to umelo pocitat s velkymi cisly..... :-(
Ten odkaz na Fermatovu rovnici na webu mu samozejme nedam, jsem zvedav,
k cemu se dopracuje :-)