Bastleni a tak ... :-(

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 3 20:13:11 CET 2011

Ale ja rozumne veci vubec nezlehcuju - naopak jsem presvedcen, ze dnes
za rozumne penize nejste schopen z beznych konzumnich znacek koupit nic
slusneho - jsou to jen navonene krabice s hromadou digi blejskatek, ale
zvuk z toho leze strasnej.

Nastesti jsem se nenechal zblbnout a stale mam v 1A stavu i stary
reciver Yamaha RX-380, kterej je osazen klasicky a poctive a take tak
hraje (jedine co je odflaknute je sluchatkovej vystup).
takze ted muziku budu hrat z PC (WAV, FLAC) pres PC kam jsem si poridil
zvukovku od ESI Juli@ (mel jsem pujcenou nejakou externi od M-Audio a
hrala naprd) a k tomu ten Zero DAC - takze mam za cca 6.000Kc vystarano
snad zase na hodne dlouho.

Co se tyka nahravek - to je jednoduche - aby vam to hralo z tech vsech
moznejch chrastitek za 500Kc tak se holt to musi domrvit pri
remastrovani - ono to pak na tom levnym smejdu hraje skvele ale na tom
dobrym aparatu pak slysite hruzu.

Vcera jsem poslouchal nahravky Jethro Tull z roku 69 (Stand Up) a je to
proste skvele. Na druhou stranu nahravky (i zive) od nich z roku 2009
zneji stale skvele. ;-)

--
S pozdravem
Radek Vicek