Bastleni a tak ... :-(

Čtvrtek Březen 3 20:01:59 CET 2011

No, já jsem nehovořil o zvučení ale o pořizování nahrávky. A tady jsem skutečně viděl klasické mikrofony (tuším, že to byly AKG a BAYERDYNAMIC) a od nich rozhodně jedničky a nuly nešly. Vše se míchalo na analogové úrovni. Byl to symfonický orchestr v Brně.
Proto mně zaráží, že "audiofilové" jsou schopni mít aparáty řádově kvalitnější než nahrávací studia. Proč ???

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Thursday, March 03, 2011 7:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: Bastleni a tak ... :-(

Noo tak vetsinou uz moc analogovych mixu nenajdete. I mali zvukari uz maji vetsinou digitaly.

Svara (zvuci i pomerne slusne kapely) presel na digital pred lety a zrovna nedavno jsme se o tom bavili, ze zvuk o moc lepsi neni - hlavne byl problem na digitalech se sykavkama, musel se naucit uplne jinak nastavit equalizer

Zasadni plus u digi mixu je treba to, ze si lze konfiguraci ulozit - takze na dalsim kseftu se stejnou kapelou si uz jen vyvola nastaveni a upravi dle lokalnich podminek - nemusi ale resit co a kde bude pripojeno.

A pokud to lze na zivem zvuceni tak se jede na bezdratove mikrofony. Ve studiu jsou to samozrejme klasika metalicka vedeni.

--
S pozdravem
Radek Vicek