Bastleni a tak ... :-(

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 3 19:02:59 CET 2011

Nooo pockejte...tech 700Kc je za nejakej doma delanej kabel!!! Ty Krauty
jsou jina liga:

Naštěstí pro našince je celý sortiment kabelů KrautWire prodáván v
Čechách za podstatně nižší ceny, než v cizině, kde se používá vývozní
značka Noble&Noble a ceny jsou nasazeny podle zahraničních zvyklostí
zhruba na trojnásobek. Kabel Noble&Noble Cameo 0.8m tak přijde, a teď se
nelekněte, na 42.000,- (nominováno v Kč). Není se ale čemu divit. Za
kabel takto náročné konstrukce vyrobený z materiálů jako je čisté
stříbro a teflon se u zahraniční konkurence platí velmi podobné částky.
Pro nás Čechy, jak už jsem uvedl, jsou ceny poněkud příznivější, a tak
si kabel KrautWire Cameo 0.6m můžeme pořídit „jen” za 12.740,- Kč, Cameo
X délky 0.6m za 14.990,- Kč a kabel Guru 0.6m za 4.710,- Kč. Pro nový
kabel Guru X délky 0.8m byla oznámena domácí cena těsně pod hranicí
8.000,- Kč. I to se vám zdá hodně? Ano, je to dost peněz, ale za kvalitu
se musí sáhnout hlouběji do peněženky. Podle mého názoru nabízejí kabely
Guru a Cameo dobrý poměr výkon/cena, kabel Cameo X potom, vzhledem k
jeho jedinečným vlastnostem, považuji při dané ceně za mimořádně
výhodnou koupi a rozhodně doporučuji všem skutečným audiofilům zařadit
na seznam hodnotných upgradů jejich audio-vybavení. Cameo X si zaslouží
být zapojen do sestavy komponent i té nejvyšší možné kvalitativní
kategorie postavené bez jakýchkoli kompromisů.

proc ja celej mesic delam kdyz muzu zaletovat pak kabelu a jsem vysmatej

--
S pozdravem
Radek Vicek