Bastleni a tak ... :-(

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 3 18:28:50 CET 2011

Ale tak ono se da toho zmrvit dost i tim co je za tim prevodnikem...

Chapejte, ze prodejnosti dosahnete jednak cenou (to hlavne) a pak tim
jak vehlasnym cipem to je osazene - az pak treba nekdo zacne resit proc
je za tim vsim TL071

Proto ja treba tu Yamahu CDX-460 porad opecovavam a ma uz tusim take 18
roku. Pritom je osazena OZ UPC4570 s prebehem 7V/us, ale filtr za DA je
udelany poctive proto to hraje dobre.

Ja treba mam opravdu vyzkouseno ze jsou rozdily v OZ a opravdu
slysitelne - ucho je na tohle mrcha, ale ma to svoje meze. Nektere veci
jsou na me opravdu prilis:

Společnou vlastností je dále fakt, že všechny kabely jsou směrové, tj.
při jejich zapojení záleží, který konec přijde do zdroje a který do
příjemce signálu. Směrovost je dána tzv. pseudosymetrickou konstrukcí
kabelu a je vždy na popisce jasně šipkou vyznačena vedle typového
označení výrobku.

--
S pozdravem
Radek Vicek