obehove cerpadlo na UPS

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Březen 3 17:28:17 CET 2011

Dne čtvrtek 03 březen 2011 15:05 Martin Záruba napsal(a):
> Tomu uplne nerozumim. Ty UPS se vypinaji pro prehrati? Jak by ale pak mohly
> utahnout PC, ktery ma obvykle vetsi odber nez obehove cerpadlo? Co je tedy
> duvod vypnuti?

	Inovace - casovac, ktery nelze vypnout a ktery je po nastavenem case scela v
souladu s "green" kulturou vypne. Ty UPS jsou stejne jako non Green model,
navenek jsou stejne a lisi se u jednoho vyrobce jen pismenkem v P/N.
	Technicky, pokud je nainstalovan ovladac v PC a ten komunikuje, tak IMHO bezi
do likvidace baterek. Pokud se k tomu pripoji zarizeni bez inteligence napr.
to obehove cerpadlo, tak to nema tu spravnou technickou prislusnost, aby
mluvilo UPSkovstinou a tak ho po chvili ta UPS proste zabije.
	Radeji se nebudu vyjadrovat o tom, ze bych ty "ekoteroristy" vesel za ....
Dost mi to pripomina ekopaliva a jejich "kladny" prinos rustu spolecnosti a
podpore takovych veci jako potravinova sobestacnost rozvojovych zemi. Nejde
proste o technicke, ale o politicke duvody. Ta UPS se proste po nastavenem
case vypne, protoze je to politicky korektni nenechavat nic bez dozoru
zapnute.

	Radek