obehove cerpadlo na UPS

Čtvrtek Březen 3 13:28:20 CET 2011

To čerpadlo by chtělo sinus, takhle tam teče větší proud a víc se hřeje.
Kdyby jste měl čerpadlo Calpeda s frekvenčním měničem, tomu by to bylo
jedno a stačí mu i 300V DC :-) Je levnější než ty čerpadla co řídí
otáčky podle rozdílu tlaku a podle teploty. Tady se nastavuje výkon
knoflíkem a už do toho mám i destičku pro galvanicky oddělený řídící
vstup. Pokud tam nechcete honit moc vody, vezme si to i pod 10W což je
pro bateriový provoz příjemné.
Anděl