OT: sčítání lidu

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Březen 2 17:28:46 CET 2011

Taky jsem uz parkrat do tohoto vlakna neco napsal, ale do konference nic nedorucil.

Rekneme to takhle. Posta je statni podnik a je primo rizena statem se vsemi
vyhodami i nevyhodami. Je problemem Ceske posty, ze se sprahuje s vyzirkami jako
je Telefonika O2 nebo Software602 nebo spousta dalsich a dela s nimi predrazene
a vynosne statni zakazky na datove schranky nebo scitani. A protoze ty zakazky
pijou lidem krev, pije jim krev pochopitelne i Ceska posta.

Ta sama Ceska posta, ktera nedokaze rozumne dorucit doporuceny dopis, nerozvazi
baliky a ani nezvoni, kdyz nese oznameni o nezastizeni. Ta sama Ceska posta,
ktera ma uspesnost doruceni hluboko pod 90%, protoze moje dopisy nosi sousedum,
sousedovy dopisy k nam a uredni dopisy bud do spravne schranky na urad nebo do
spatne schranky domu a jejiz vedouci verejne vyklada bludy o dorucovani, kterymi
chce soukrome chranit sve pratele. Ta sama Ceska posta, ktera se navezla do
Czechpointu, ale jeji zamestnanci pripominaji duchodkyne na pocitacovavem kurzu
na zacatku prvni hodiny. Ta sama Ceska posta, ktera neni schopna na bezne
pobocce vyridit ani bezny pozadavek na 100 ks 17Kc znamek. Ta sama Ceska posta,
ktera preklada obalky s casopisy a listinami jenom proto, aby sly zabalit do
stosu letaku i kdyz je schranka dost velka.

A je to ta sama Ceska posta, ktera neni schopna rici starostovi obce, ze tam za
par mesicu zrusi pobocku, tim padem zmeni vsem obcanum a firmam nekolika obci
dorucovaci adresu a zaznamy v mnoha evidencich a dokazala zblbnout pul zeme v
otazce, v jake obci vlastne bydli.

Takze se pak nedivte, ze nekterym lidem vadi, ze Ceska posta vydela 70MKc na
tisku formularu (tiskarny vam prece zustanou), na te zakazce uzivi spoustu svych
lidi a podniku jako takovemu to velmi pomuze a pritom se zamestnanci posty tvari
tak, ze se jich to vubec netyka a nemaji s temito zakazkami nic spolecneho.
Neprijde mi vhodne distancovat se od zamestnavatele, ktery me zivi jenom proto,
ze to dela neeticky nebo nemoralne. Kdyz pujdu delat rvace a vyhazovace do
kasina, tak se holt obcas umazu.

Standa