Akvarijni vzduchovac jako zdroj podtlaku

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 2 16:56:26 CET 2011

Nádoby na PB dělají klasické kempingové 2kg, pak menší 1kg a ještě
takové malé 0,4kg   (
http://files.autogas-lpg.webnode.cz/200000172-1159e1253e/image008.jpg )
Průměr asi 8 cm a výška asi 30 cm. Já ji nedavno kupoval ( vyměnil  za
10kg nepoužívanou) je to přesně to co potřebujete..... nová tuším okolo
220kč
JaKub