Dotaz na Mikrotik 750G

Kosta info na mcu.cz
Středa Březen 2 16:08:05 CET 2011

  Mám na znalejší dotaz:
Koupil jsem Routerboard 750G, po zapnutí bylo vše OK, nastavil jsem si
na lokálu IP adresu v segmentu 192.168.88.xxx, připojil se pomocí
wunbozu i pomocí firefoxu, stále vše OK, pomocí winboxu jsem změnil IP
adresu na 192.168.1.1, spojení s lokálem se pochopitelně přerušilo,
přestavil jsem na lokálu IP adresu do rozsahu 192.168.1.xxx, nechal
pomocí winboxu nalézt routerboard. Winbox ho pomocí MAC adresy nalezl,
ale reportuje IP 0.0.0.0 a nedokáže se s routerboard spojit, firefox ho
také nenajde
Pokoušel jsem vrátit zpět tovární nastavení - no a nic IP je stále 0.0.0.0

Lidé drazí - poraďte jak z toho ven, jsem ochoten akceptovat všechno
možné, klidně v celé síti změním segment, ale ať se ten krám proboha
nechá nastavovat

Díky za každou radu

S pozdravem
Kosťa